minikmucizem1_ on gun sonra adetimden ben oturdum bi tabak maydonoz yedim oda adet sokturuyomus kanla birlikte cok sancili bi sekilde dölde gitti doktor da kimyasal gebelik gecirdigmi soyledi sonrasinda bir ay gecti tekrar hamile kaldim kurtaj olmadigim icin engel koymadi doktor kurtaj olanlar iki ay beklese daha iyi diye duymustum