minikmucizem1_ Kızlar kimyasal gebeliğiniz nasıl sonlandi ve ne kadar sonra hamile kaldınız yaşayanlar yazabilir mi
Selam12 minikmucizem1_ merhaba ağustos ayında kimyasal gebelik yaşadım kan değerim kendi düştü ama benim ki çok yeniydi adetle beraber attım şuan 4+6 hamileyim
Seda54 minikmucizem1_ vücut kendi atıyor zaten canım adet gibi oluyorsun kürtaja felan gerek kalmıyor yani ben kimyasal gebelikten sonra 1 kürtaj yaşadım ondan da 1 sene sonra gebe kaldım ama bende kan pıhtılaşması varmış canım son kürtajdan sonra öğrendik ama arkadaşım da kimyasal gebelik geçirdi 2 ay sonra gebe kaldı şimdi 1 haftalık bebişi var rabbim tez zamanda sanada nasip etsin inşallahhhh canım benim 🙏🏻🤲🏻
Cagladevecioglu minikmucizem1_ canm adet gordum kanama gibiydi 10 gun surdu iki ay korundum ucuncu ay hamile Kaldim cok sukur doktor kendisi soyledi hatta 2 normal Adet gordukten sonra deneyebilirsin diye bilgin olsun :)
minikmucizem1_ Selam12 önce 81 sonra 102 sonra 135 sonra 154 çok yavaş yükseliyordu devlette doktor kürtaj yapacağız değerler düşmezse dış gebelik tedavisi uygulayacağız dedi üstelik muayene bile etmeden bn ultrasonla bi bakın dedim bakanda görünmez ki diyo bnde güvenmedim bu doktora kürtaj olmayı kabul etmedim özele gittim orada doktor dış gebelik değil dedi rahimde kalınlaşma var dedi sonra kimyasal dedi kendiliğinden düşecek haftaya kontrole gel dedi içim rahatladı boş yere kürtaj olacaktım allah razı olsun o doktordan iyi ki özele gittim
Selam12 minikmucizem1_ o süreç beni ve eşimi çok etkiledi ne bileyim duruyor olsa bu aylarda doğum yapacaktım sanırım ama kısmet değilmiş daha sonra kontrollü gebelik için doktora gittim klomen kullanıp gebe kaldım çok şükür rabbime yüzümüze güldü sizin içinde hayırlısı olsun bence 3 ay sonradan tekrar denemeye başlayın ben keşke deneseydim diyorum
Selam12 minikmucizem1_ ya ülkemizde devlet hastanesi çok basit neden diye sorarsan normalde özele gidiyorum hep daha sonra dedim ki kan vermek için devlete gideyim en azından onlar ücretsiz olsun sonra gider gitmez kadın bana iç çamaşırını çıkar alttan muayene edeceğim desisesi benim kendi doktoruma sorduğumda yapmamıştı risk olduğunu söylemişti o yüzden yapmadım birde doktor bana lakayt şekilde keyfiniz bilir diyor devlet hastaneleri çok değişti özel daha iyi bekle biraz kan değerin belki yükselir inşallah normale döner benim bildiğim kadarıyla rahim duvarı bebek için veya adet için kalınlaşır en azından pozitifi görmüşsün inşallah normale dönersin Canım 🙏
Koskersultan minikmucizem1_ canım aynısı bende oldu bthcg çok az yükseliyordu ilk 70 sonra 96 sonra 158 198 oldu 200ü bile göremedim 6+2 de kanamam başladı bir gece sürdü ertesi sabah sancıyla 2 parça halinde düştü. Dirençli olmaya çalış 2 ay korunduk 6 ay sonra da tekrar hamile kaldım
Cagladevecioglu minikmucizem1_ kendiligimden kimyasal bikac kez dusugun olursa neden oldugunu arastiriyolar cnm ben bir kez kimyasal dusuk yaptm iki ay snra hemen kaldim cok Sukur bi tedaviye gerek kalmadi insallah snnde guzel haberlerini aliriz
minikmucizem1_ Selam12 bnde özele gittim doktor kürtaja gerek yok kimyasal gebelik olmuş kendiliğinden sonlanacak dedi
Bellacaio Selam12 doktorum bna korunma hormonların hazır aynı şekilde denemeye devam et dedi. Her doktor farklı demek
Gzmmtrkmn minikmucizem1_ ben gecen sene kimyasal gebelik gecirdim degerim kendiliginden dustu ve adetimle birlikte attim vucuttan. Onun uzerine 9 ay sonra hamile kaldim. Stres yapmak gercekten bu sureci uzatiyor. Her ay stres yapardim acaba bu sefer oldu mu hamile kaldim mi diye. Ne zaman aklimdan o dusunce cikti hamile oldugumu ogrendim. Cok sukur suan 30 haftalik hamileyim. Rabbim isteyen herkese nasip etsin 🙏
minikmucizem1_ Gzmmtrkmn amin alalh razı olsun sende kucağına alırsın ıns sağ sağlim bn 1 adetten sonra denemeye başlayacam korunmayı düşünmüyorum inş olur
minikmucizem1_ Cagladevecioglu ins canım kimyasaldan sonra kolay hamile kalındığını duymuştum yaşayan var mi diye merak ettim
Cagladevecioglu minikmucizem1_ evet eskilerimiz hep dusugun pesi cocuktur rahim terteniz oluyo kolay tutunur diye cok dediler bana 🙂 Sakin cok korunma istiyosaniz bir iki adetten sonra yap derim