Cnm bir dönem bebek ölümleri fazla olduğu için devlet küvez parasını karşılamaya karar vermiş yani hiçbir özel hastane küvez parası talep edemez kanunen yasak biz de senin gibi acaba ne kadara mâl olur diye gittiğim özel hastanenin müdürü ile görüştük ve ücret devlet tarafından karşılandığını söyledi sizden sadece doğum parası ve anne ile ilgili bir problem çıkarsa ücrete tabi oluyormuş