Happy Mom Forum
Yükleniyor...
Bu site en iyi JavaScript etkinleştirilmiş modern bir tarayıcıda görüntülenir.
Bu sitenin tam sürümünü yüklemeye çalışırken bir şeyler ters gitti. Hatayı düzeltmek için bu sayfayı yenilemeyi deneyin.
Acı yemek
Dilara38
Gebelikte acı yemek sakıncalı mı bilgisi olan var mı
Deletedmom277
Dilara38
Çok acı olmayacak şekilde yiyebilirsin
AyEr
Dilara38
cok acı mıdenı maf eder ben acı yıyınce mıdem alevlenıyor😔
Yasemincifci
Dilara38
abartamdan yiyebilrsn
Dilara38
AyEr
mide bulantıma iyi gelecek gibi hissediyorum cesaret de edemiyorum yemeye
AyEr
Dilara38
ben mıde bulantısına sakız cıgnıyorum😂anca onunla gectı
Dilara38
AyEr
bana sabahları hiç birşey fayda etmiyor yediğim krakeri geri çıkarıyorum
Gebelercee
Gorebileceginiz en aci seyleri yiyorm ilk gunden beri bir sorun olmadi