Adsizz kalbini ferah tut kötü düşünme dua et ve hayırlısını iste Çünkü emin ol başına ne gelirse senin için en hayırlısı olduğu için geliyor❤️ Benim ilk gebeliğimde kalbi durdu ikincisinde senin gibi duyamayınca neye uğradığımı şaşırdım doktorum diyor ne kadar kasıyosun kendini keseyi bile zor görüyorum az bi rahat ol ama insanın içi içini yiyor kötü bir şey diyecekler diye 😣 sen hiç canını sıkma hep güzel düşün evham yapma ve sakın moralini bozma 🌸