Mrvegrkan Ya kızlar göbeğim niye çıkmadı daha normalde zayıftım boyum uzun 15 haftaya girdim hala göbeğim çıkmadı içemi büyüyor çocuğum aceba 😂
muartay Mrvegrkan bazı anne adaylarının iç karnı büyük oldugu için göbeği geç çıkıyor. Çıksa da çok büyük olmuyor. İç karnı dar olan anne adaylarının (mesela ben) hamile oldgumu öğrendiğimin 2. Günü karnım çıktı :) bence seninki daha güzel ilerleyen zamanlarda daha rahat edersin çünkü büyük göbek ilerleyen zamanlarda çok sırt ağrısı ve hareket kısıtlamasına yol açıyor
Yasmin41 Mrvegrkan canım benim 20. Haftalarda çıkmaya başladı belli bir şekilde şuan 27 haftalığız yeni yeni bariz belli oluyor karnım:) ben de ilk zamanlar öyleydim heves ediyordum ama şimdi daha iyi diyorum iç karnın geniş olması çatlak çok fazla olmaz bel ağrılarım çok yok mesela
d190516 Mrvegrkan 26 haftalık olup göbeği çıkmayan var burda ben napim 😂zayıflıkla alakası yok tamamen iç karın meselesi 🤦♀️
Sengulkrgz Mrvegrkan 13 haftalikken 6 aylik gibiydim...Hemen cabucak karnim cikmisti ustelik kilo vs almadim hamileligimde hic...Suan 25+2yim gerisini sen dusun ama sizin yerinizde olmak isterdim cunku karnimin cabucak cikmasi bana hep engel oldu
kbratsn Yasmin41 kişiden kişiye değişen bi durum denildiği gibi iç karnın geniş oluyor benim de öyle çok geç çıkmıştı bebeğim şuan 4 kiloya yaklaşti arkadaşım 3 buçuk aylık onunla aynı şekilde karnımız ama demem o ki hem iç karınla alakalı hemde kişinin kilosuyla alakalı bazıları yeme konusunda biraz abartıyorlar hamileliğin vermiş olduğu bi durum sonradan pisman oluyorlar bebek değil kilo bazılarının ki 😊
Yasmin41 kbratsn aynen canım doğru bebek sanıyorlar ama 3 aylık bebek ne kadar büyük olabilir yeniliyor sonra kilo alınıyor göbek oluyor :) biz de 6 aylığız 4 kilo aldım sadece
Mrvegrkan kbratsn aynen ben almıyım kilo bebek alsın diyorum acıkmam oluyor ama çok aşırı yiyemiyorum
Emneozdmrr Mrvegrkan Benim 5 aylık canım gören hamile olduğuma inanmıyor daha güzel aslında tabi insan hamile gibi görünmek istiyor ama göbek insanda sıkıntı yaratıyor uyuyamıyorsun bile sağa sola dönemiyorsun felan
kbratsn Mrvegrkan çok yemek çocuğa da çok iyi bakıyorsun kilosu iyi olacak demek değil zaten ben 39 haftalık olcam 3 kilo aldım bu zamana kadar bebeğim 4 kiloya yakın bebek senden alması gereken kiloyu vitaminleri zaten alıyor ilk bebeğim de ben 20 kilo almıştım bebeğim 3.350 doğdu sonra onu vermeye uğraştım allahtan kilo tutan bi vücudum yok verdim hemen şanslıyım şuan sağlıklı besleniyorum çok yemiyorum bebeğim daha iyi tabi ben onu nasıl doguracam onun derdindeyim şimdide 😂
PakizeMehmet Mrvegrkan canım dur çıkmasın hemen boşver illa büyüyecek 😂 benim De Senin gibi çıkmıyordu 22. Hafta da sadece azıcık dar giyince belli oluyor 😂 valla KESK’e daha da içli olsam çok büyümese karnım bebiş büyüsün ama göbüş büyümesin 😂😂😂