Ozgesah355 Merhaba kızlar iyi akşamlar ben 9+3 hafta hamileyim benim bir kaç saattir karnıma kasıklarıma ara ara birden sancı giriyor birde devamlı sol böbrek sanırım orası ağrıyor ama çok kötü sizce normal mi