oldedi Folik asit kullanıyordum doktorum değiştirelim artık dedi. Decavit yazdı. acaba folik asitin muadilimi ??? Doktora sormayı unuttum . prospektüsünde vitamin mineral içerdiği yazıyor. Benim de aklımda kan hapı diye kalmış nerden kaldıysa?
ikinciprensimgeliyor oldedi vucudundaki eksik vitaminleri tamamliyor canim.multivitamin yani.folik asit ayri bisey.ama decavitin icinde bir miktar folik asit de var
Deletedmom123 oldedi ben içiyorum kocaman erimiyor sanki ama çok yararlı içmeliyiz C vitamin E vitamin multıvıtamın içerir içindeki kağıdı okursan yazıyor olmalı 🌸🌸
oldedi Deletedmom123 aynen aynen hemen okudum ama işte nedense kan hapı diye kalmış. ikilemde kaldım emin olmak istedim
Breub Belli bir süre sadece folik asit veriliyor daha sonra da artık bebek vücuttan vitamin aldığı için vitamin ilacı ama bana yan etki yaptı o yüzden decavitti kullanmıyorum
Cagladevecioglu oldedi kan deil canm icinde folik asitle beraber bikac vitamin ve demir var diye biliyorum
Damlas oldedi bende kansızlık vardı biraz, doktor ferrum kan ilacı vermişti.o kabızlık yqpınca devacitle değiştirdi. Sanırım kana da iyi geliyor ama tam emin değilim ☺️
Domatesim Amasya'da yaşıyorum aslen Eskişehirliyim Amasya'da ki doktorum Ben hem folbiol hem decavit kullanmamı söyledi Eskişehir e geldim Burdada kontrol amaçlı gittim decavit alman yeterli folbiol a gerek yok dedi Amasya'da ki doktora göre 9+2 yım Eskişehir deki doktora göre 8+6yim kafam karıştı 😁