birkizbirerkek Arkadaşlar merhaba , normalde yüzümde hiç lekelenme olmaz fakat geçen yaz balayına Antalya’ya gittim sanırım oranın fazla sıcağından yüzümde çillenme ve lekelenme oldu , şuanda 26 haftalık hamileyim ve kız bebek bekliyorum, yalnız yüzümdeki lekelenmeler çok fazla olmaya başladı burnuma ve alnıma kdr yayıldı. Bunu geçirmenin bi yolu kremi vs var mıdır ? acil yardımlarınızı beklemekteyim😞
Yasemincifci birkizbirerkek güneş kremi kullan yaz kış bidr gebeliktrn sonra geçer o gebelik öaskesi dedikleri şey bu
Meryu birkizbirerkek doktorun krem önerisinde bulunmadı mı canım bi sor istersen ben dün sordum önerdi
Yusbur birkizbirerkek kızlar annelerin güzelliğini alıyor diyolar canım bende de var çillenme lekelenme ve sivilce bana doğumdayken terlediğinde birisi yüzünü bi bez yada mendille silsin tertemiz olur dediler ben onu yapıcam inşallah geçer
birkizbirerkek Meryu doktoruma henüz soramadım zaten devlet hastanesi olduğu için çokta ilgilenmiyorlar açıkçası, peki sana doktorun hangi kremi önerdi
birkizbirerkek Yusbur bana da Doğum da saçını yüzüne sür dediler ama Doğuma kdr daha 3 ay var yazın en sıcak dönemlerinde bu lekeler çok daha fazlalaşacak :(