Crn Ben ilk oglumda ilk olarak park besik aldim canim.4 yasina kadar yatti onda.sonra Hayalparkin orda weltew mobilya vardi.ordan da oda takimi aldik.kendinin secmesini istedik ozgur olarak😄oda arabali takimi begendi onu istedi aldik.ben dogmadan besik oda takimi yapmaya karsiyim ya.cok kullanisli olmuyor.biraz buyuyene kadar normal bir besik ,akli erince kendine birakmak gerek bence