Bence bitane daha alt üst takım koyun bebeğe her ihtimale karşı ben ilk bebeğimde 3 takımı da kullanmıştım çünkü ilk giydiği kıyafet ilk kakasıyla baya kirlenmişti 😊 bide kendinize 2 tane elbise gecelik koyun hastanede elbise her türlü rahat oluyo özellikle sezeryan olma ihtimaline karşı
Elvn