Sue canm bende o hastaneye gidiyorum derya hanıma daha 2 defadır gidiyorum ama çok ilgili çöm mütevazi tavsiye ederim bende senin gibi baya araştırdım çöpü Derya hanımı önerdi bende memnun kaldım doğumumuda o yapcak inşalah bu hafta gidicem tekrar belki yatışım olur