ES19 reklam yapma kiz hocani. Hastasi ćogaldi . kapida sira gelmiyormuş
Şaka bi tarafa kizimi fatih beyle dogurdum .
Dili güzel insan 10sene oldu. Bakalim ikinciyi onunla dogurmayi istiyorum ekipide çok iyiydi.Ama geçen biri yazmişti hemsireler falan cok ilgisiz olmuşlar hastalara karşi dogru mu bilmiyorum