rabiagucer03 ilk basta hayirli olsun atlatmissiniz kavusmussunuz ne guzel darisi bizlere insallah 🤲 benimde 1 mayis spinal sezeryan 2.gebeligim ama spinali ilk defa tercih ettim bu yazdiginiz rahatlatti icimi tesekkur ediyorum insalah benimde hemencecik gecer Rabbim yardimcimiz olsunn☺🤲