Canoglumbenm canim ben alistim bu duruma galiba ilk basindan beri surekli bi durum vardı onceden dusuk riskim vardi sonra kanama alanim cikti sonra Amniyotik bant dedikleri sey çıktı simdi bu cikti erken dogum riskim var. napalim Rabbim siniyor sabirli olmak lazim isyan etmemek lazim o yuzden artik hep duzelicegine inaniyorum kotu bisey duyunca sende takmamaya calis bebegini etkileme