Ozan Merhaba plasenta rahime yakın dendi 24 hatfadayım ilk dogumum normaldı ama bu böyle giderse sezeryan olacakmıs cıkabılırde dedi doktorum ama pek ümitli konuşmadı aynı şeylerı yasayan varmı 🤔