Deletedmom277 ya normalde evet bende öyle düşünüyorum ama sabahları çok hareketli oluyordu bide bugün olan gelişim bilgilerinde 3 4 saat hareket yoksa doktora gidin yazıyordu ödüm koptu sma Allahtan sağlık ocağına gittim alet bozuk dedi ama deneyin yine dedim çok şükür alete kalmadan kızım hareket etti kalp sesini de dinledi.