Ozgur94 Kızlar 8+5 hamileyim. Hamileliğim ilk zamanlarından beri karın ağrım vardı herhangi bir düşük tehlikem yok ama doktor yine de progestan verdi kullanıyorum . Bugün tuhaf bir şekilde ağrılarım farklılaştı karnımdan bir şey kazınıyormuş gibi ağrı oluyor dayanılmayacak bir ağrı değil ayağa kalkıp dolaştığımda geçiyor oturunca başlıyor