psikopatanne Bende 10. haftama giriyorum kizlar cok sukur..Mide bulantilarim azalmaya basladi kasiklarda agrilarim oluyor bebek buyuyor galiba goguslerim hassas ve damarlar belirgin uyku hali hala arada bastiriyor ve istahsizlik ile mucadele etmeye calisiyorum peki siz ☺
Sltnzlm psikopatanne benim 3-4 gündür bel ağrım çok fazlaydı bugün geçti şükür bulantım yok da baş ağrısı baş dönmesi halsizlik var 😇
gzmdmryk psikopatanne bende de bulantı yok halsizlik var biraz bi de karnımın üst tarafında ara ara ağrılar giriyor 3 gündür
Sltnzlm psikopatanne iştahsızlığa gelince Ankara’da oturuyorum ben yemem gayet iyiydi kiloda almaya başlamıştım İstanbul’a annmlerin yanına geldim hava değişikliğindenmidir ne dir ne yemek ne su aklıma geliyor biri uyarmasa unutuyorum 🙂