Seher1982 Sevmiyorum böle lakap takıldığı zaman...bu nedir ya annişler hamişler ayyy köpek isimleri gibi...anne nekadar kutsal ve güzelken anniş nedir be...hamiş ne demek...hamile dururken...lütfen güzelim türkçemizi katletmeyelim ya...
Kaya1902 Seher1982 ben burda bi postta gebiş görmüştüm ya (gebe) 😂😂😂 tatlı olduklarını sanıyolar ama hiç değiller 🤮😁😁😁
Aysingeldiislerdegisti Seher1982 hak vermeddn geçemedim. Ama işte yine kızacaklar bana da yaş oetalamasının baya küçük olmasından dolayı diye düşünüyorum.
[silindi] Seher1982 ilk bende burda hamişi görünce garip gelmişti bu ne demiştim siz gibi ama alıştım hatta şuan kulağıma hoş geliyor😀😀
Seher1982 Aysingeldiislerdegisti evet onu bende düsündüm...hele bide kaynanasina kayniş diyenler gördüm...ayip ya ayip ...
oguzs Aysingeldiislerdegisti 34 yasindaki arkadasim bana seslenirken hamiş diyo. Yas ile ilgili degil bu
Elifee Arzymn sanırım sizde o gruba giriyorsunuz insanlara bu kadar rahat hakaret edebildiğinize göre asıl sizin yaptığınız ayıp 😣
Arzymn Elifee sorun yok girerim de, sen sanırım okuduğunu anlamakta biraz sıkıntılısın, bi daha oku bence, kime hakaret etmişim ?
Seher1982 Elifee ben ne dedimde hakaret ettim ?? Sadece fikrimi söyledim...kimsenin sahsiyetine bir kelam etmedim