oldedi Adet dönemlerinde lekelenmesi olanlar varmı? benim 2.seferdir oldu da. böyle bi durumla karşılaşan varmı???
Esrarse oldedi kaçıncı haftadasın? Benim kanamalarım oluyordu doktora sordum adet ile bir alakası yokmuş
Esrarse oldedi düşük tehlikesi olabilir her lekelenme illa düşük olucak diye birşey yok Allah’a şükür ben ne kanamalar gördüm
oldedi Esrarse Allah korusun ya 😔 Doktorumu aradım da progestan at dedi. Sonra gelmemi söyledi o da öğleden sonra gelecekmiş. Bende tabi endişeleniyorum öğleğe kadar 😔
Esrarse oldedi yok canım endişelenme, allahım büyük tabi insan üzülüyor ama hayırlısı olsun her zaman 🤲🏼♥️