Ezgi1989 Kızlar ben özel muayenehaneye gidiyorum ve doktorumun iki yerle anlaşması var saygı ve ersoy hastanesi bende sancaktpe de oturuyorum dogum için ikisinden birini seç dedi bende internetten bakıyorum hep şikayet çıkıyor dogum yapn varmı orda giden memnun olan ben saygı düşündüm ama başka yere mi gitsem ya
Hazal2344 Istanbul'da en güzel hastane medıcın hastanesi güneşlide ve doktorları bir birinden iyi çalışanlar hastane personelleri olsun ama Muanesi 100 tl sigortalı ben orda yapıcam normal doğum o hastaneye gidiyorum
Ezgi1989 RdvnMlkn ben ikisine de gitmiyorum doktorum özelde oralarla anlaşmaları var ikisinden birini seç dedi