Karnım büyümeye başladığından beri bio oil kullanıyorum bi sıkıntı Yok henuz Hollanda Dayım ben bugun ebeyle görüştüm işte krem sorduk çatlak için gerek YÖK genetik dedi çatlak içerden oluyor olacağı varsa oluyor dedi teyzende annende varsa büyük ihtimal sende de olur dedi bu kadar 😡