Pnr347 öncelikle merhaba, bende beşik ve bebek arabası arayışı içerisindeyim. İlk olarak beneto çok beğenmiştim. Beneto 540 tı sanırım beğendiğim model. Nette yorumları okudum oturma yeri ile ilgili çok şikayet vardı. Sonra bi gün dışarı çıkmıştım iki tane beneto bebek arabası gördüm annelerine sordum memnun musunuz diye. Bi tanesi memnunum bi sıkıntım yok dedi. Diğeri baya dertliydi. Dertli olanın arabasının yanında trio yazıyordu ama senin bahsettiğininzx aynısı mıdır bilmiyorum. Kadın dediki, tek başıma otıbüse dolmuşa binmem çok zor oluyor. Tek elle kapanmıyor. Bebeği kucağa alıcam oturma yerini çıkartacam sonra iskeleti katlayacam. Ben dolmuşta otobüste, bebeği mi tutacam oturma yerini mi yoksa iskeleti mi. Bende o kadını dinledikten sonra almamaya karar vermiştem. İlk sorduğum anne baya memnunum dedi ama onun bebeği daha küçüktü büyüyünce dik koltuk yapıyoz ya o aşamaya geçmemişti. Belki arabanız vardır bilmiyorum ama illaki tek bi yere çıkman gerekirse tek elle bi yerini sökmeden katlanan bişey al bende öyle bakıyorum. Şuan joie litetrax 4 Travel sistem bebek arabasını inceliyorum