Happy Mom Forum
Yükleniyor...
Bu site en iyi JavaScript etkinleştirilmiş modern bir tarayıcıda görüntülenir.
Bu sitenin tam sürümünü yüklemeye çalışırken bir şeyler ters gitti. Hatayı düzeltmek için bu sayfayı yenilemeyi deneyin.
Çatı muanesi
Hila
Kızlar Günaydın😍38 haftalıkken çatı muanesi oluyomu beni bi aydınlatırmısınız
Kpszkbra
Hila
Ben tam 38.haftamda oldum canim
Mert_annesi
Hila
Bugun 37+6 oldum canimm ve cati muayenem var 😘
Ayyihh
Hila
ben 39 da oldum
nilhanim
Hila
ben de 38. Haftamda oldum. Hatta geçen haftaydı 😊
Sedam
Benim doktorum 37 haftadan sonra oluyo dedi
Hila
Tamam canım teşekkr ederim
SevdaNurum
38+1 de oldum ben de dün