Shylaatlhn 40+1 olduk bugun biraz once namaz kilmak icin kalktim lavaboya gittigimde afedersiniz idrarimla birlikte pembemsi kan seklinde akinti akti gitti sizce nişan olabilirmi bu sabah doktor kontrolum var o zamana kadar gitmesem bisi olmaz galiba dimi herhangi bi sancim falan yok
zynp1512 Shylaatlhn bazen açılman. Sancın olmayınca eve bile yolluyolar belki nişandır Rabim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inş. Canım 😍
cansuuhakann Shylaatlhn hay maşallah nişan o. Ama panik olma nişan geldikten haftalar sonra bile Doğum gerçekleşebilir. Yani acele etmeye gerek yok randevuya kadar bekleyebilirsin. Hayırlı doğumlar canım 😊😊
Shylaatlhn cansuuhakann 10 dakikada bir agri giriyo 6.30dan beri saat tuttum acaba sancimi ilk gebeligim 🤷♀️😊