SevdaLinkaaa Aysimatugce Koca kadınsın belki de anasın,tarzına bak. Haddini bil,etiketleyip sataşan sensin .
N_e_s_e Leylak83 çok iyi tebrik ediyorum seni valla iyi bırakabılmıssın benim arkadaşım beşinci aydan sonra içmeye devam etti, sıgaraya vermektense çocuğun için harcamak en güzeli tabi
SusamNur xbebek durumun varsa düşünme bile doktor ne kadar iyi olursa olsun devlette hakettigin ilgiyi goremezsin. İnsan ömründe az yaşayacağı ve çok önemli bir olay dogum. İnsan sırf o ilgiyi desteği görmek için özelde yapmali
Fasulyeveannesiii Miskokulum ben adanaydı ama bu aydan sonra balıkesirdeyim ailemin yanında Doğum yapıcam
Naz60 xbebek Bence kesinlikle özel ilgi alaka temizlik hizmet çok iyi Tabi istisna olan dandik özel hastanelerde var iyi öğrenmek gerek