DemetDigesu ben devlete arkadaşımı ziyarete gittim ama nasıl çıkacağımı şaşırdım,heryer leş gibi hemşireler bi odada makara yapıyorlar yanında eşin refakatçi kalamıyor kadın kalması lazım çünkü odada yalnız değilsin,yanındakinin ağrısını sancısını dinliyorsun yani psikolojik olarak beni baya etkilemişti,devlette doğum yapmak zorunda kalanların Allah yardımcıları olsun çok zor