Asucan çok geçmiş olsun canım bende 14. Haftamda kitlenip kaldım yürüyemedim bir hafta kadar acile gitmiştim bende ilaç vermiyorlar malesef agrı kesici parol sadece onuda pek içmedim agrıyı çektim yataktan bile kalkamıyordum kuyruk sokumuma doğru fıtık olduğunu söyledi doktor emarda önermedi ameliyat bile desem zaten hamilesin dedi ilerleyen zamanlarda çok sıkıntı çeleceksin yüzme yap bol dedi ara ara tutuyor çok kötü bişey felçli gibi oluyor insan korktum hep öyle kalcam diye geçti çok şükür bu ara iyiyim 17. Haftam şuan bana sıcak su torbası yap bel bölgesine dedi birde krem verdi çok uzun süre tutmazsan zararı olmaz 15 dk tut ara ver tekrar tut ben öyle yaptım biraz ama işe yaramıyor hiç yapma riske atma