FirdevsKZ Kızlar merhaba 26+1deyim son iki gündü yüzümde kizarikliklar ve kasinma da var. Cirkinlesmem önemli değil de özel bi sebebi olabilir mi acaba bilginiz ya da yaşamışlığınız var mi ?
oykusss FirdevsKZ Konuyla çok çok alakasız ama şey derler ya hani bebek kız olursa annenin güzelligini alır diye öyle bişey mi acaba 🤦
Ensarsevgi Canım 38+6 yız bende de 3 yada 4. ayda cenemde egzama tarzı bisey cıktı sonra burnuma dudak kenarlarına yayılmıştı çokta kaşınıyodu kıpkırmızı büyüktü sonra dudak ve burnumdaki gecti ama cenemdeki büyük olan hala daha duruyo bebeğim kız doktor normal doğumdan sonra gecer dedi
Minedy Aaaaa hamilelikle mi alakalı acaba. Ben dün uyandığımda gözümün altı böyle nokto nokta kırmızı olmuş hatta eşim acaba gece bi yere mi çarptın noldu gözüne dedi 🤔 kız çirkinleştiriyorsa benil bebek yüzde 80 erkek 😅😅 erkekte çirkinleştiriyor o vakit