esractn Secil45 bende bugün oldum sezaryan hastanedeyim suan maaf oldum resmen 😑😔 insallah atlatabiliriz bugunleri
Ftmemne Ben 2 sezeryan oldum hiç sıkıntı yaşamadım. 40 çıkana kadar kalın peçete koydum ameliyat yerime ve krem aldım zorla doktordan ismini hatırlayamıyorum.