Elsen0640 bende tam tersi ilk oğlumda aşırı tatlı yiyip sadce göbekten kilo alıp hiç bulantı yaşamayıp düşük riski yaşadım we soldaydı şimdi ikinci hamileliğim kalçalandım aşırı olmasa da bulantım oldu hiç tatlı yiyemiyorum yersem resmen hasta oluyorum we sağda döllenmiş yine erkek dedi haftaya netleşecek 😳🙈😇