Simadumann Yldzhh ben iki tane beyaz gecelik aldım birde kolları tüylü sabahlık yaptırıyorum. Lohusa takımları hem hoşuma gitmedi hemde gereksiz pahalı geldi
Figent Yldzhh ben lohusa takimi aldım. Önü düğmeli olması önemli. Sabahligimda dantelli filan değil daha kullanışlı. Geceleri emzirmek için kalkacağız ya o zamn sabahlık çok işe yariyormus kayinvalidem zorla aldırdı göreceksin çok işine yarayacak dedi.
Yldzhh GozdeCemre bende normal pijama takimi aldim bakiyorum herkes lohusa takimi aliyor alsam mi diye dusunmuyor degilim
[silindi] Ben lohusalığım olmadı demiyim diye bi lohusa geceliği sabahlıgı takım aldım ikili. Ayrıca alt üst 2 takım pijama aldım önden düğmeli birinin sabahlıgı da var.
[silindi] Yldzhh gerek yok diyende var ama ben heves ettim ilk gebelik norml bişey aldım yani düz beyaz ama hoş yani 🙏🏻 Bence al ya 😂
Yldzhh [silindi] araştirdim biraz hep dantelli var ben normal siradan bir sey istiyorum birde fiyatlar baya uçuk😫
Tazeanneadayii Ben şahsen hastanede giymeye 1 takım krem rengi pijama , 1 takım krem gecelik sabahlık, 1 takımda mavi gecelik sabahlık aldım. Bunları fotoğraf çekiminde kullanacağım. Doğumdan sonra evde giymek için 1 takım kırmızı ve 1 takım mavi pijama aldım