Leylaa76 Asıl çokta zayıf olması iyi değil doğduktan sonra 300 gr şişliği gittiğinde acaba sütüm mü yetmiyor diye kaygılanıp sütünün kesilmesindense 300 gr fazlası olsun daha iyi benim fikrim tabi bu sağlıklı olsunlarda zayıf kilolu fark etmez 10 kg doğacak değil ya☺️