Srnhlk valla bence kişiye göre değişiyor ağrı ve çap çok önemli benim dar olduğu için daha derin hissediyorum ağrıyı herkes adet sancisinin üstü diyo ben geceleri bile yatamadım ağrıdan arada kasiklarda arada belden oluyo ağrı ama en zoru rahimde ve alt kemiklerde olan ağrı bacağını ne atabiliyosun ne yatakta kapatabiliyosun ne donebiliyosun sırt üstü bile yatamıyorum kemikler kirikda hareket etmeye calisiyo gibisin merak etme başlayınca zaten ağrı olduğunu hissedicen allah yardım etsin ben böyle zor olcagini düşünmemiştim birde ebeyim yani herseyi kendimde yaşadım farklı durumları görmediğim şeyleri gördüm nasıl dogcam hiç bilmiyorum