senayck şu an bende devlet hastanesindeyim ve suni sancı alıyorum normalde 40+4 olduk ama 1 hafta geriden geliyordu en baştan beri bugün kontrolum vardı ve bana doktorun dediği 3 hafta geriden geliyor kilosu da 2 hafta önceki kilosu 2800 gram..korktum..doktor bekleyebilirsin ama bi faydası olmaz dedi hani hiç olmazsa doğduktan sonra kilo alır gibisinden galiba bende kabul ettim dogurtalim deyince ve ilk defa bugün çatı muayenesi oldum en korktuğum şey kendimi çok kastım çünkü bide fitil koydular ikinci ayrı acımdı aglayacaktim nerdeyse..Ve su an nerdeyse 6 saattir bekliyorum yeni yeni giriyor ağrı açılmaya daha bakmadı bi daha sancı var demeye bile korkuyorum 😯