kubradr Lutfen ağrının nasıl olduğunu daha detaylı yazarmısın?Ben de tuvalete gideince çok kotu agrilarim oluyor kopucak gibi aci cekiyorum, yuruyunce agriyor.Doktor enfeksiyon dedi ama bence deyil.Çünki yanma falan yok.zaten ultrason en son gecen ay yapildi.Çok korkuyorum ya başka şeyse diye