srfnr bi cevap verin yahuuuu 😁bebek arabasi tercihiniz nedirr ?? şu yeni nesil bebek arabalari guzelmidir ozellekikle beneto 10 kisiden 9nda ondan var bana kullanisli gelmedi sepet seklinde bu cocuk buyunce ayaklarini nerden cikaracak
mary1709 srfnr biz joie bin travel system ini aldık. Kullanan arkadaşlarım çok memnun. E bebekte indirime girmesini bekleyip alabilirsin.
DeryaOguzhan srfnr biz casual cadillac aldık Şubattaki e bebek indirimden .yorumları genelde iyi ama çok minicik değil. Ama daha kullanmadık.
Elikkk Kızlar bence eski tip kullanacağınız bebek arabalarını tercih edin hem 3 yaşına kadar kullanılacak en fazla çok para vermeye gerek yok diye düşünüyorum kanz çift yönlü bebek arabası aldım öbürleri bebek büyüünce rahat olmaz diye düşünüyorum
srfnr Elikkk aynen evet hele o sepet gib8 olanlar cok kullanissiz cocuk buyunce bacaklarini nerden uzatacak 😁 ne varsa eskilerde var
Anonimane_150 srfnr casual cadillac air aldık şubat indiriminden daha kullanmadık ama çok beğeniyorum. Ana kucagı diğer ana kucaklarına gore daha geniş ve güzel😊
Elikkk srfnr ahahah evet valla şimdilerde çocuk büyüyünce yenisini almak gereksin diye öyle yapmışlar maksat bebeği kollasın zaten
Ebrs srfnr benetoyu kimden duyduysam memnun degil canım. Bence o tarz bişey düşünüyorsan ebebekten baby plus markasi var onu al. Kesinlikle tavsiye ederim. Hem ekonomik hem kullanışlı