Baharmurat Aysunaykut o ıgne cok kotu cok yaglı yakan bı ıgne yerlerı sertlesıp morluklar olusturmustu bende ustune oturamıyordum bıle .kolonyalı pamukla ovmak cok ıse yaramadı bende acıkcası .mecburen o agrıya dayanıcaksın yapcak bısey yok uzgunum