Smyye94 bebeklere yapılan aşılardan bahsediyosun sanirim. Sana da yapılmıştır büyük ihtimal yada bana yapılmış mesela bi zararı olmadı şahsen. bana gore aşı olmadan korunmasıziz. Illa hastalık bebeğinde olacak diye bsey yok.bi başkasından bulaşabilir. Vücut buna hazırlıksız olduğundan daha ağır seyredebilir hastalık. Bunlar önemli konular. Burdakilere sormak bile risk canım.