Cerencoskunak Ilk basta Allah hepimize hayirli dogumlar nasip etsin sag salim kucagimiza alalim yavrularimizi💕
Ben 3 senelik evliyim ve evlendigimden beri hep cocuk istiyodum esim Ama istemiyodu kiradaydik kendi evimiz olsun ozaman Cocuk istiyorum dedi nekadar anlayisli olmaya calissamda yinede üzülüyodum..
Her ay gecikiyodum Ama testler hep negatif gösteriyodu aradan 3 sene gecti evimizi aldik Ama daha halen bebek özlemiyle yanip tutusuyorum Bu arada 3 Eltim var ve her sene biri mutlaka hamileydi aile icinde hep konusuluyodu ve hep ayni sorular Ee sizde Niye yok bebek yapin falan filan..
Neyse sonra aslinda Bende bir sorun oldugu Ortaya cikti ocak ayinda ameliyat tarihim belli oldu Doktor Adet olduktan sonra yapalim ameliyati dedi o sirada adet olmadim yine geciktim sandim ve aldirmadim adet olurum diye hep bekledim sonra ameliyatima 4 gün kala test yaptim gecenin bi Vakti sadece o negatifi görmek icin icimde bir umut olmasin diye Tam Cöpe aticaktim testi bi baktim cift cizgi 🥰
O testi yapmasaydim su an oglum karnimda olmayacakti..
Allaha sükürler olsun Bende sonunda Bu güzel duyguyu yasiyorum ❤️