iremmvebebegi Merhaba anneler,Şuan için ilk başta sadece manuel pompa aldım çok lazım olur dediler.Elektrikli göğüs pompası almak gerekli mi sizce?
Melihadur iremmvebebegi şöyle söyleyim sütün olursa elektrikli daha iyi diyorlar manuel yoruyormuş Birde göğsünü o kadar rahatlatmıyor diyorlar ama eğer emzirmede sıkıntı çekmezsen bir sıkıntı olmaz
Esrabrhk Bence almana gerçekten gerek yok etrafta herkes bisey der . Gereksiz yere paranı verme derim .. sütün çok olursa zaten hemen eşine dersin gider alır sen yatakta olsan dahii.. ama alma çünkü gerçekten hiç kullanmiycaksin emin ol.