brldmr SnmGzi benim 60 cıktı 10 dkda bir sonra serum bagladılar. 30 dk tek 60 cıkınca sorun yok eve gidebilirsin dediler. rahim agzı kapalı 35+4
SnmGzi brldmr bende 35+3 te yatıs yaptım aynı durumdan sancılarımı kestiler magnezyum tedavisi ve ciğer gelişimi içim iğne vurdular çok şükür 36 olduk bugun son hazırlıkları yapıp heran hersey olabilir diye hazırlıklı bekliyorum sanada cok geçmiş olsun
SnmGzi brldmr bende 35+3 te yatıs yaptım aynı durumdan sancılarımı kestiler magnezyum tedavisi ve ciğer gelişimi içim iğne vurdular çok şükür 36 olduk bugun son hazırlıkları yapıp heran hersey olabilir diye hazırlıklı bekliyorum sanada cok geçmiş olsun
brldmr SnmGzi ben hala dogum yapcak gibi hissetmiyorum kendimi simdi de sancım var doktora gitsem yine serum baglatacak. benim miad 37+0 (ikiz) İnşallah gorurum. siz de İnşallah 38+ gorursunuz 🤲🏻🤲🏻
SnmGzi brldmr ay canımm benim amin Allah razı oldun maşallah sana ikiz annesi sancıların varsa devlet hastanesi yakınsa gidip nst cektirebilirsin dakikalarına sıklıgına bi bakta dikkat et kendine