Elif160
Kızlar evde kullanmk için tnsyn aleti tafsiye eder misiniz omron diye bi marka duydum iyi mi yada siz ne önerirsiniz
Ysn
Semisko
Omron m2 kesinlikle kalibrasyonu çok iyi. Hem doktor hem bi ebe hemde eczacı tavsiyesi eczanede 200 t idi n11 den 160 aldık
Elif160
iremmvebebegi
Ben de omron kullanıyorum,En iyisi o bence de!