Yagmuricenkiz ay ne güzel ne güzel böyle şeyler okumak benim zaten sezeryan olcak ikiz gebelik iki tane plesanta var biri cok yukarda digeri ön duvarda ucuda hafif aşagıya inmiş rahmü kapatmamıs haftam 12 doktor kesin cıkacak yüzde 95 dedi cıkmasada sıkıntı yok dedi ama cıkıcak takma dedi yerleri aşagıda degilmiş cünkü aşagıda olanların bile cıkıyor dedi