DemetDigesu Ahahahahhahhaah oofff aynı düşünceye sahibiz isteyerek yaptım ben oğlumu diyor. Ajansa yazdıracakmis çocuğunu o kadar güzelmiş çocuğu , Gerçi herkesin kakası kendine güzeldir ama, Allah'ım affetsin çocuk çok sevimsiz, habire anırıyor susmuyor. Annesi de öyle evde bağırıp duruyor bı telefonla konuşuyorlar sesleri bizim odada , millete kapıcı deyince Kemal Sunal'ın filmindeki gibi sanıyorlar, bunlar varya iki kez servise çıkarlar bide çöp atarlar kocası gün boyu aşağıda kağıt oynar. Evleri de var kendi üstlerine , zırlar ağlar çocuğuna kıyafet aldırır millete , herkes bunları zavallı sanıyor fakir sanıyor ama kendi evleri var üstlerine 😆 Bı ara bana da acindirdi kendini eşim falan çikolata alırdı onlara sonra evini öğrendik kestik bütün herşeyi şimdi yüzüme bakamaz