Kızlar 22 haftalığız 2 gündür biraz yürüdüm yordum kendimi farkındayım ama biraz karnım şişti ve agrım var. bebeğimi hissetmiyorum ben hala bazen kıpırtı oluyor kelebek gibi sonra gidiyor. Çok fazla da agrım var kasıklarda 3 4 gün önce kalp atışını dinledim şükür ama niye hissetmiyorum hala tam anlamıyla yoksa minik kuzum çok mu hantall