blackeagle Tugcegksnn dalan roxy der susarım cok güzel mis gibi kokuyor ve yumuşatıyor herkes memnun genelde bir paket alsan yeter diye düşünüyorum az konuyor zaten katkı maddesi yok ayrıca tüller içinde kullanılıyormuş
Elif7781 Tugcegksnn yumuşatıcı kesinlikle önermiyorlar canim ben omobayb kullanıyorum suan oğlum 21 aylık arada cok leke olunca azıcık kosla da koyuyorum ama cok su ile 1 kere daha duruluyorum ilk doğduğun da toz duru kullandım
Elif7781 oykusss cok güçlü kimyasallar var canim bence kullanma hatta bebek yumuşatıcısı bile kullanma derim en iyisi toz duru deterjan
oykusss Elif7781 işte yavaş yavaş öğreniyoruz ona özel deterjan alırız doğumuna yakın 😊 Doğru dediğiniz gibi kimyasallar var hiçbirsey doğal değil ki 😔