ikinciprensimgeliyor 34 +5 olduk 31 den beri çatı ağrısı çekiyorum ara ara dönerken kalkarken yada biraz hızlı yürüdüğünde oluyor doktorum yalancı şansı dedi doğuma hazirliyormus kendini rahim dinlendiginde geçermiş bu ağrılar normal doğum sancısı da artarmış canım saat geçtikçe burdan anlayabiliriz belki salı nst ye baglandım hiç sancim çıkmadı