Yhfu Hanımlar bulantılarım ilk başta çok oluyodu ama şimdi sabah leyin değilde öğleye yakın oluyo bi sıkıntı var mıdır acaba ?
Dilanyilmaz55 Yhfu normal canım kiminin sabah oluyo kiminin gece saatlerinde oluyo kiminin gün ortasında stres yapma içini ferah tut 😊
oykusss Yhfu benimde gece bulantılarim oluyor. Herkeste farklı farklı işte benimde 6-7 felaket geçti 8+1 oldum bugün biraz daha iyiyim kahvaltı yapıp yemek yiyebildim 🤦🤩
Emineeskici Sizin yine ilk aylarda olmuş😣 Benim 3 ayim bitti ve bulantılarım kendini göstermeye başladı bende buna şaşırıyorum🙄
Beyzakkvrak Emineeskici benimde 6 haftalıklen başladı 12. Haftada geçer dedik doktor azalır bitmesede dedi 14. Haftaya gireceğiz daha çok arttı aynen benimkide 🤷🏻♀️